Întrebări frecvente

Am nevoie de un cont pentru a plasa o comandă?

Nu, tot ce aveți nevoie este o adresă de e-mail. Vă recomandăm să vă înregistrați , astfel încât să puteți începe adăugarea de produse la lista dvs. de dorințe, totuși, puteți plasa și urmări comenzi ca oaspete și vă puteți înregistra altă dată.

Pot plasa o comandă prin telefon?

Membrii echipei de asistență clienți sunt bucuroși să vă ajute să plasați comanda prin telefon.

Ce metode de plată acceptă Atelier de Broderie - Joyful?
  • Ordin de plată (Plata se efectuează direct in contul nostru bancar. Te rugam sa folosește ID-ul comenzii tale ca referință de plată. Comanda nu va fi livrată până când plata nu va fi recepționată)
  • Ramburs, la livrare
  • Online cu card bancar prin MobilPay.ro (În cazul în care alegeți această metodă de plată veți fi redirecționați către pagina de plăti MobilPay pentru completarea detaliilor plății)
Cum pot rezerva o întâlnire?
Puteți rezerva o întâlnire apelându-ne la numărul de telefon: +40 (739) 615 280
Detaliile mele personale vor rămâne în siguranță?

Vă păstrăm datele personale private și confidențiale și le oferim doar cu consimțământul dumneavoastră sau dacă este permis legal. Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să consultați Politica de confidențialitate.

Pot rezerva un produs pentru a cumpăra mai târziu?

Scopul nostru este de a oferi o oportunitate corectă de a cumpăra și, deoarece elementele sunt adesea limitate, rezervările nu sunt disponibile. Ca urmare, plasarea unui produs în coșul dvs. de cumpărături sau în lista de dorințe nu îl rezervă.